2009. november 14., szombat

Ember tervez...




és hát a folytatást tudjuk.


Mire összeszedtem a bátorságot, és azt gondoltam, hogy az időt is, hát a második elfogyott.


Idén az elcsendesült karácsonyi készülődésből sajnos nem lesz semmi, így arra kényszerültem, hogy az ünnepekig szoros időbeosztást készítsek (ami nekem nagyon nehezen megy), hogy semmivel se maradjak el.


Reményeim szerint lesz még időm varrni, kötni, mézest sütni, de addig is, hogy ne maradjunk kép nélkül, az eddigi ténykedéseimből is mutatok néhányat folyamatosan.


Ehhez a táskához az anyagot egy kedves bútorboltos ismerősömtől kaptam.

Ez tulajdonképpen bútor kárpitanyag. Eleinte féltem tőle, hogy milyen lesz megvarrva, de a végeredmény megcáfolt, egy strapabíró, de ugyanakkor formatartó, puha és szép táska született.




2 megjegyzés:

  1. Üdvözöllek a blogvilágban!
    Kíváncsian várom további munkáidat.
    Klassz a táska és egyébként is miből alkosson az ember, ha nem abból ami van:-)
    További jó munkálkodást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a biztatást, nagyon jól esett.
    Örülök, hogy idetaláltál,szeretettel várlak máskor is.

    VálaszTörlés