2010. február 19., péntek

Kékfestő keresztszemmel

Egy kedves ismerősömnek készült ez a táska, olyan vállrakapos, mindentbelepakolós fajta.
Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de ezeken a hosszú téli estéken nincs túlzottan sok kedvem nagy varrásokba belefogni, inkább csak bebújok a fotelba, jó meleg pléd alá, és hímezgetek, vagy olvasok.
Így készült lenvászon alapra ez a kék keresztszemes minta, ami biztosan ismerős, mivel Főkolomp  már kihímezte egy gyönyörű dobozka tetejére. Hivatalosan vásárosnaményi kosárkendő mintája.

 



Természetesen cipzárral záródik, belülre három osztatú zsebet varrtam, hogy minden apróság könnyen megtalálható legyen.

9 megjegyzés:

  1. Szép, ízléses táska!
    Szeretem a kéket, rájöttem. :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Mostmár látom, mire (is) jó az a sok kékfestő, amit nem tudtam otthagyni a boltban, és azóta sem jutott eszembe hozzá semmi. :(
    Persze a keresztszemes teszi igazán tökéletessé!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rinka!!!
    De szép lett ez a táska! És képzeld, pont ezen járt az eszem nekem is hétvégén! Hihetetlen, hogy ennyire egy dologra gondoltunk! Én is kékfestővel akarom párosítani ezt a mintát, harmadjára fogom már hímezni. Legalább most láthatom, milyen élőben!
    Örülhet, aki kapja majd!!!! Gyönyörű lett! Közben lesem a táska-trükköket is, mert én csak simán varrtam eddig a szatyrokat.

    VálaszTörlés
  5. Nézz be hozzám, díj vár rád!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép és igényes munka :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű táskát varrtál nagyon szeretem a hímzést és a kékfestő anyagot.

    VálaszTörlés
  8. Nézz be hozzám újabb díj vár rád. : )

    VálaszTörlés