2010. február 9., kedd

Tulipános jókedvemben

Nem tudtam ellenállni ennek a tulipános-indás mintának, mindig a magyar népmesék jutnak az eszembe róla, ami a mai napig nagy kedvencem . A minta eredeti származási helye is mesés: Nagyküküllő menti.
Pár hete használatba vettem, nagyon jól bevállt, és azt szeretem benne a legjobban, hogy mind hétköznapi, mind alkalmi öltözékhez is jól használható.
Ezek az első darabok, amit Évi kezdeményezésére bemutatok.
Már készülnek a következő darabok is, mert rendesen beindította a fantáziámat ez az ötlet.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, szeretem az ilyen stílusú dolgokat! Azt hiszem, kénytelen leszek készíteni valami hasonlót... :)

    VálaszTörlés
  2. Oh, nagyon szépek. Különösen tetszik a fehér-natúr kombináció!

    VálaszTörlés
  3. Nem csodálom, igazán tetszik nekem is! :)
    A kis sor csipke telitalálat a tulipánhoz, és a színek is nagyon illenek egymáshoz.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek!!!! Őket én is szívesen viselném! :)))

    VálaszTörlés
  5. Csodaszépek lettek!Olyan harmóniát és tisztaságot sugároznak.Biztosan a tulipán motivum miatt.

    VálaszTörlés