2009. december 30., szerda

Boldog új évet!

Szegény varrógépem száműzetésben van , mivel a kicsi kis varrósarkomba került a karácsonyfa, és a családom is zakatolás mentes szünetet kívánt magának. Így egy kicsit "malackodtam" a mézeskalácsokkal az újév örömére.
Ezek a szívecskék egy munkahelyi óévbúcsúztató bulira készültek, holnap délután kerülnek a gazdáikhoz.





2009 margójára:
Sokáig gyűjtöttem a bátorságot, hogy elinduljon ez a blog, amiben a családomról, és a számomra fontos dolgokról próbálok írni.
Aztán belendültem, és ezalatt a pár hét alatt rengeteg bíztatást, szeretetet kaptam .
Köszönöm Nektek, hogy ismeretlenül is kíváncsiak vagytok rám.
Ezúton kívánok mindenkinek a 2010-es esztendőre sok időt, rengeteg lehetőséget, bíztatást, szeretetet a további alkotáshoz!




10 megjegyzés:

  1. Klasszak lettek. Nekem kimaradt a mézeskalácssütés az idén, annyi más dolgom volt. Boldog új évet neked is, és a családodnak is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a mézeskalácsok:)Nyamm-nyamm

    Én is kívánok neked minden jót az új évben!:)

    VálaszTörlés
  3. júj, azok a malacok, de aranyosak :)))
    és akkor megragadom az alkalmat, és itt is mindenféle jót kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  4. "Idejöttem, itt állok,
    Minden jót kívánok:
    Bundát, csizmát, kalapot,
    Göndörszőrű malacot."
    BÚÉK!

    Nagyon szépek a mézeskalácsaid!

    VálaszTörlés
  5. " Legyen erőd ,jusson időd minden szépre ,jóra .
    Az álmaid ,vágyaid váljanak valóra .
    Segítsenek utadon régi és új barátok.
    Ez minden mit az új évre kívánok ."
    Boldog Új évet !!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép mézeskalácsokat készítesz. A malackák nagyon édesek :)
    Boldog új évet!!

    VálaszTörlés
  7. Jaj de szuper kis malackák! :DDD
    Gratulálok, igazán remek blogod lesz ahogy elnézem!
    Sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  8. El vagyok varázsolva, és kívánok még sok-sok szép alkotást.

    VálaszTörlés
  9. Hihetetlenül ügyes vagy!!! Na, én ezek után meg sem merem mutatni a saját kalácsaimat!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek a Mézeskalácsaid és Angyalkáid!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés