2009. december 26., szombat

Karácsonyi ajándékok

A karácsonyi huziga játékban Csipcsillától kaptam ajándékot. Nagy izgalommal vártam a szentestét, mikor végre megláthattam, hogy mit rejt a csomag.

Kaptam egy gyönyörű táskát,
hozzáillő papirzsepitartóval, notesszel, egy kis marcipáncsemegével, és ez az egész egy karácsonyi anyagba volt csomagolva.

Kedves Csipcsilla! Mégegyszer köszönöm a gyönyörű ajándékokat, nagyon jó helyre kerültek.
Nagyon szép, precízen megvarrt ajándékokat tudhatok magaménak, remélem a fényképek is visszaadják ezt. (még hadilábon állok a fényképezéssel)
***

Az én párom Melinda volt, akiről a nevén kivül semmit nem tudtam. Kis netes kutakodás után rátaláltam a blogjára és honlapjára, nézzétek meg, csodákat művel. Elkövettem azt a hibát, hogy a postai címemen kivül nem adtam meg elérhetőséget a számára, de remélem épségben célbaért a csomagom.
Az én csomagom egy táskát, mézeskalácsot, szív alakú kerámia mécsest és egy levendulazsákocskát rejtett.

***
A lánykámnak tegnap kipottyant a második tejfoga.
Egy borítékban a párnája alá tettük, hogy éjjel a Fogtündér megtalálhassa.
Annak a rendje és módja szerint a Fogtündér reggelre kicserélte egy másik borítékra, amiben 100 Ft. lapult.
Miután kibontotta a borítékot, ezt mondta:
"Anya, ha kipotyog az összes fogam, akkor mi gazdagok leszünk!"

5 megjegyzés:

  1. További nagyon szép ünnepet !
    Köszönöm ,hogy nálam jártál és olvasol .

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jártál nálam ! Nagyon szép munkákat készítesz tetszenek a mézeseid is! További szép ünnepeket! e

    VálaszTörlés
  3. Szia Rinka! Köszönöm, hogy olvasol, hogy ellátogatsz hozzám. Nagyon szép munkáid vannak. Remélem, jövőre nekem is több időm lesz varrni. Bár most a horgolásra vagyok rákattanva. Majd mutatok munkákat. További boldog ünnepet kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Szió!
    Nagyon örülök, hogy tetszik az ajándék! Használd őket egészséggel!

    VálaszTörlés
  5. Azok a mézesek, még mindig tetszenek:-)))
    Nagyon szép ajándékot kaptál és adtál is.
    Boldog 2010-es újévet kívánok!

    VálaszTörlés